ponedjeljak, 11. travnja 2011.

Današnji šoping u CC1

Jako dugo nisam ništa kupila u parfumeriji jer sve kupujem online. Izbor je veći, a cijene su znatno niže.

U naše parfumerije obično svratim čisto da vidim novitete, tako da ih mogu negdje naručiti po upola manjim cijenama. Ali danas sam pokleknula :o Uostalom, Sisley je skup kako god okreneš :D

Ovo sam uzela u Douglasu:

- Sisley Sun Glow duo s kabuki kistom (bronzer/puder) - napisat ću dojmove kad ga testiram
- Estee Lauder sredstvo za pranje kistića - i za ovo ide recenzija čim vidim kakvo je
- Chanel dvofazni skidač šminke oko očiju (to stalno kupujem i samo to koristim)
- Art Deco kamuflaža (za prekrivanje masnica koje mi napravi moje previše razdragano pseto :zujo:)

I u ljekarni:

- Gatineau Serenite tonik za lice (ova Serenite linija je presavršena!)





















I šminkica za šoping :zubo:

Zanemarite podočnjake - umorna sam, danima radim i buljim u komp :cry: A ožiljak na čelu je iz 8. razreda osnovne kad sam se na ekskurziji zalijepila za betonsku banderu i završila na šivanju :zubo:

OČI:
- Urban Decay Primer Potion
- MAC Electra sjenilo
- Bijelo sjenilo iz Amuse paletice
- Dior Iconic maskara

LICE:
- Dior Nude tekući puder
- Bobbi Brown Powder Pink rumenilo


USTA:
- Cover Girl lipstain 410
- MAC Pink Poodle sjajilo






Nema komentara:

Objavi komentar