ponedjeljak, 11. travnja 2011.

VRIJEME JE ZA STRUGANJE PETA!

Fakat ne kužim neke žene.

Odavno su počelje ljetnje temperature, curke su se uvukle u uske majice, kratke suknjice i sandale. I sve je to divno, ali... Vidjela sam nemali broj cura natakarenih na npr. otvorene štikla-cipelice, cakum-paku sređene - a pete!! Zadebljane, popucale, suhe, s 5 cm debele žute kože!



Molim vas, sredite pete! Da vam ih ne bih ja sredila :D


Džaba sređivanje i lickanje ako su pete u takvom stanju :no:


A stvarno nije nikakav problem dovesti pete u red. Ako ih zanemarujete tijekom zime (jer se "ne vide"), bit će potrebno malo duže dok se sastruže sva ta mrtva koža, ali uz redovito održavanje to se svede na 5 minuta posla dnevno :)

Nakon prvog udarničkog rašpanja, dovoljno je svaka 2-3 dana malo "pobrusiti" kožu i to je to :thumbup:

Neki koriste one britvice - nikad se nisam usudila izvoditi to u kućnoj radinosti jer se plašim da bih se iskasapila :o A i pete mi nikad nisu tako tvrde da ih ne može srediti neka obična strugalica.

Koristim obične 2 rašpice kupljene u DM-u (između 20 i 30 kn) i stvarno odlično skinu sav višak u par minuta ;)

Eto, morala sam se izjadati jer me fakat nervira kad naiđem na takve prizore :/




Nema komentara:

Objavi komentar