ponedjeljak, 11. travnja 2011.

SHISEIDO THE SKINCARE – ESSENTIAL TINTED MOISTURIZER SPF 15

Tonirana krema


OCJENA: 4.5 od 5 (nije petica samo zbog nedovoljnog SPF-a)

CIJENA: kupila sam na ebayu za nekih 25 eura




Kupila sam je prije par mjeseci i nikako nije dolazila na red  :o Konačno sam je prije 2 tjedna počela koristiti jer mi po vrućinama tijekom dana ne pašu tekući puderi, a treba prekriti flekice na licu :D

Enivejz, krema je odlična! Uzela sam nijansu 1 Light, super pogođena :thumbup: Potrebno je nanijeti jako malo jer se predivno razmazuje, kao obična kremica. Najbolje je razmazati prstima (bez kerefeka tipa kist, spužva i ostalo).

S obzirom da nije namijenjena matiranju, oni masnokožci (poput mene tijekom ljeta :o), trebali bi preko nanijeti neki puder u prahu/kamenu. Prekrivanje je slabo, ali dovoljno da prekrije sve nepoželjne flekice. Bojim se da ne bi bila dovoljna za one s većim problemima :tuzan:

Jedina zamjerka je niski zaštitni faktor, ali to se da riješiti nekom podlogom koja ima veći SPF ili puderom u kamenu/prahu s većim faktorom.


Ah, da, za dodatno matiranje zgodno je ispod tonirane kreme nanijeti neki serum/losion/kremu namijenjenu matiranju (isprobano djelotvorno: Kanebo Oil Control Pure and Matte i Clarins Utra-Matte Rebalancing Lotion).


Navodno je discontinued, ali se može naći na ebayu :thumbup:


S obzirom na prilično veliku tubu (50 ml) i malu količinu potrebnu za nanošenje, vjerujem da će mi jako dugo trajati :thumbup:


Recenzija na MUA (klik)


A sad sličke :fino:





Baš nisam morala mazati direktno preko ove vene, al što je tu je :zubo:

Nema komentara:

Objavi komentar